ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το έργο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, παράδοσης και πληρωμής, καθώς και για τα φάρμακα που πωλήσαμε.

Εάν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, απλά γράψτε μας ένα γράμμα.

Συχνές ερωτήσεις:

  • Πώς να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία?

    Πώς να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία?

    Επιλέγοντας τα αγαθά, θα πάτε στο καλάθι. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Τοποθετήστε το κουμπί παραγγελίας" και, στη συνέχεια, μεταβείτε στη φόρμα παραγγελίας με ασφαλή σύνδεση SSL. Αναφέρετε τη διεύθυνση email σας, τη διεύθυνση παράδοσης, επιλέξτε τη μέθοδο παράδοσης και πληρωμής και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Πλήρης παραγγελία". Η παραγγελία σας θα μεταφερθεί για επεξεργασία στην υπηρεσία υποστήριξης.

  • Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία?

    Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία?

    Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, η παραγγελία σας θα συλλεχθεί και θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Θα λάβετε τρία γράμματα: επιβεβαίωση της παραγγελίας, επιβεβαίωση της παραλαβής της πληρωμής και επιβεβαίωσης της αποστολής.

  • Ποιες μέθοδοι πληρωμής αποδέχεστε?

    Ποιες μέθοδοι πληρωμής αποδέχεστε?

    Δεχόμαστε MasterCard, Visa, Carte Bleue, American Express και πραγματοποιούμε τραπεζικές μεταφορές για να πληρώσουν για πληρωμή. Η παραγγελία αποστέλλεται εντός 24 ωρών μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής. Σημειώστε ότι η διαδικασία μεταφοράς μπορεί να διαρκέσει έως και 3 ημέρες. Όταν πληρώνετε μια πιστωτική κάρτα, η αποστολή πραγματοποιείται την ημέρα πληρωμής.

  • Ποιες είναι οι συνθήκες κόστους και παράδοσης?

    Ποιες είναι οι συνθήκες κόστους και παράδοσης?

    Η παράδοση της παραγγελίας σας εξαρτάται από την τοποθεσία και την τοποθεσία του προμηθευτή, καθώς και από την επικαιρότητα της λήψης πληρωμής. Προσπαθούμε να παραδώσετε την παραγγελία σας απευθείας στις πόρτες σας εντός 4-12 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη μέθοδο παράδοσης.

  • Ποια είναι η περίοδος ακύρωσης της παραγγελίας?

    Ποια είναι η περίοδος ακύρωσης της παραγγελίας?

    Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αποσταλεί γράφοντας μια επιστολή προς εμάς υποδεικνύοντας τον αριθμό παραγγελίας. Μετά την αποστολή του είναι αδύνατο να ακυρώσετε την παραγγελία.

  • Ποια είναι η πολιτική ασφαλείας και εμπιστευτικότητας σας?

    Ποια είναι η πολιτική ασφαλείας και εμπιστευτικότητας σας?

    Η προστασία των προσωπικών σας στοιχείων είναι η προτεραιότητά μας. Η μορφή των ηλεκτρονικών παραγγελιών υποστηρίζει τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας SSL (256-bit). Όλα τα προσωπικά στοιχεία και τα δεδομένα πιστωτικών καρτών μεταδίδονται με μέγιστη ασφάλεια.

  • Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?

    Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?

    Εάν δεν λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας ή του ενημερωτικού δελτίου, ελέγξτε το φάκελο με ανεπιθύμητο. Εάν τα γράμματα μας είναι εκεί, μεταφέρετε τα στον κύριο φάκελο. Εάν αποθηκευτεί το πρόβλημα, επικοινωνήστε με την υποστήριξη μέσω άλλης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.

  • Τι να περιμένετε από τις διαδικτυακές διαβουλεύσεις?

    Τι να περιμένετε από τις διαδικτυακές διαβουλεύσεις?

    Οι σύμβουλοι μας θα παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα φάρμακα και θα βοηθήσουν στην τοποθέτηση της παραγγελίας. Σημειώστε ότι η ηλεκτρονική διαβούλευση δεν αντικαθιστά την επίσκεψη στο γιατρό.

  • Είναι η πώληση υπερβολικών φαρμάκων στο Διαδίκτυο νόμιμα?

    Είναι η πώληση υπερβολικών φαρμάκων στο Διαδίκτυο νόμιμα?

    Τα φαρμακεία μας έχουν επίσημη άδεια να στείλουν φάρμακα σε όλες τις χώρες του κόσμου. Όλα τα πωλούμενα φάρμακα αγοράζονται από επίσημους φαρμακευτικούς διανομείς.

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και γενικών φαρμάκων?

    Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και γενικών φαρμάκων?

    Οι γενικοί κατασκευαστές δεν διαθέτουν έξοδα για έρευνα, ανάπτυξη και διαφήμιση, που τους επιτρέπει να τους προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές μετά τη λήξη του διπλώματος ευρεσιτεχνίας για τα πρωτότυπα φάρμακα.

  • Γιατί τα γενικά φάρμακα είναι φθηνότερα από το πρωτότυπο?

    Γιατί τα γενικά φάρμακα είναι φθηνότερα από το πρωτότυπο?

    Αφού έληξε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τα πρωτότυπα φάρμακα, άλλες εταιρείες μπορούν να ξεκινήσουν την παραγωγή τους χωρίς να προκαλέσουν ανάπτυξη, γεγονός που μειώνει σημαντικά το κόστος τους.

  • Είναι δυνατόν να επιστρέψετε τα αγορασμένα φάρμακα?

    Είναι δυνατόν να επιστρέψετε τα αγορασμένα φάρμακα?

    Η επιστροφή των ναρκωτικών που πωλούνται σύμφωνα με τη συνταγή δεν επιτρέπεται από το νόμο. Σε περίπτωση βλάβης ή έλλειψης, θα αντισταθμίσουμε τη ζημιά ή θα ενισχύσουμε την παραγγελία.

  • Πώς να λάβετε ένα μπόνους για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες?

    Πώς να λάβετε ένα μπόνους για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες?

    Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να λάβετε ειδικές προσφορές και μπόνους για τακτικούς πελάτες.

  • Ποια είναι η ποιότητα της γενόσημης φαρμάκων?

    Ποια είναι η ποιότητα της γενόσημης φαρμάκων?

    Τα γενόσημα θεωρούνται θεραπευτικά ισοδύναμα με τα πρωτότυπα προϊόντα. Περιέχουν τις ίδιες ενεργές ουσίες και παρέχουν το ίδιο αποτέλεσμα.