ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ
Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το έργο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, παράδοσης και πληρωμής, καθώς και για τα φάρμακα που πωλήσαμε.
Εάν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, απλά γράψτε μας ένα γράμμα.
Συχνές ερωτήσεις:
-
Πώς να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία?
Πώς να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία?
Επιλέγοντας τα αγαθά, θα πάτε στο καλάθι. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Τοποθετήστε το κουμπί παραγγελίας" και, στη συνέχεια, μεταβείτε στη φόρμα παραγγελίας με ασφαλή σύνδεση SSL. Αναφέρετε τη διεύθυνση email σας, τη διεύθυνση παράδοσης, επιλέξτε τη μέθοδο παράδοσης και πληρωμής και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Πλήρης παραγγελία". Η παραγγελία σας θα μεταφερθεί για επεξεργασία στην υπηρεσία υποστήριξης.
-
Ποιες μέθοδοι πληρωμής αποδέχεστε?
Ποιες μέθοδοι πληρωμής αποδέχεστε?
Δεχόμαστε MasterCard, Visa, Carte Bleue, American Express και πραγματοποιούμε τραπεζικές μεταφορές για να πληρώσουν για πληρωμή. Η παραγγελία αποστέλλεται εντός 24 ωρών μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής. Σημειώστε ότι η διαδικασία μεταφοράς μπορεί να διαρκέσει έως και 3 ημέρες. Όταν πληρώνετε μια πιστωτική κάρτα, η αποστολή πραγματοποιείται την ημέρα πληρωμής.
-
Ποιες είναι οι συνθήκες κόστους και παράδοσης?
Ποιες είναι οι συνθήκες κόστους και παράδοσης?
Η παράδοση της παραγγελίας σας εξαρτάται από την τοποθεσία και την τοποθεσία του προμηθευτή, καθώς και από την επικαιρότητα της λήψης πληρωμής. Προσπαθούμε να παραδώσετε την παραγγελία σας απευθείας στις πόρτες σας εντός 4-12 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη μέθοδο παράδοσης.
-
Ποια είναι η πολιτική ασφαλείας και εμπιστευτικότητας σας?
Ποια είναι η πολιτική ασφαλείας και εμπιστευτικότητας σας?
Η προστασία των προσωπικών σας στοιχείων είναι η προτεραιότητά μας. Η μορφή των ηλεκτρονικών παραγγελιών υποστηρίζει τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας SSL (256-bit). Όλα τα προσωπικά στοιχεία και τα δεδομένα πιστωτικών καρτών μεταδίδονται με μέγιστη ασφάλεια.
-
Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?
Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?
Εάν δεν λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας ή του ενημερωτικού δελτίου, ελέγξτε το φάκελο με ανεπιθύμητο. Εάν τα γράμματα μας είναι εκεί, μεταφέρετε τα στον κύριο φάκελο. Εάν αποθηκευτεί το πρόβλημα, επικοινωνήστε με την υποστήριξη μέσω άλλης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.
-
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και γενικών φαρμάκων?
-
Πώς να λάβετε ένα μπόνους για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες?